سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آوای قلبها...

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ادامه....

مصریا یه عالمه الهه دارن که هر کدوم  الهه ی یه چیزین

و یه سری خدایان نه گانه که را یکی از اوناس

از اونجاییکه خورشید نورانی و درخشان بوده وهمش هم از شرق طلوع و در غرب غروب میکنه و اینکه از نیاکانشون شنیده بودن که خورشید همش همین مسیر و روندو داره طی میکنه

واز روی جهل و نادانی نسبت به این امر شروع کردن به غصه ساختن واسه خودشون که اره تو اسمونا  یه قدرت خاصی اینو هدایت میکنه ولی چطور میشه که دوباره از شرق طلوع میکنه؟

پاسخ هوشمندانه ی مصریان باستان :خدای خورشید سوار بر قایقش که به قایق میلیونها سال معروفه (به دلیل اینه میلیونها ساله که این مسیر رو تکرار میکنه)

قایق میلیونها سال

شب ها باید از دنیای زیرین(دنیای مردگان) عبور کنه که دارای 12 اسمانه وبه اسمان دوازدهم برسه تا دوباره طلوع کنه و باز هم از اونجایی که در دنیای زیرین حشرات ومارها نماد پلیدی و تاریک میشن پس باید یه سری از الهه ها خدایان دیگه به اون به پیوندن!!! من جمله همین ایسیس واسیروس و حتی ست چون قبل از شکست مصریا نماد خوبی بوده اما بعد از شکست ادم بده میشه!!!!همسرش نات هم که باید باشه و نشانه ی حکمت و خردو دانش که همون توت یا خدای ماه باشه!!!!

the boat

که به شکل لک لکه(چون منقار خمیده اش مثل ماه نو میمونه!!!)

این تصویر:

thot

ووقتی به اسمون هفتم میرسن باید با ماراپپ بجنگه ماره هم خودشو حلقه میکنه و دور خورشید بالا سر را میپیچه و خودشو گاز میگیره تا اونو نا بود کنه

این تصویر

horus

اما بعدا یادشون میره ماره رو بردارن و مار نمادپادشاهی و سلطنت میشه!!!!بعد ها هم که با هروس یکی میشه

یه افسانه دیگه م میگه که هروس25 دسامبر دقیقا زمانی که سه ستاره که به نام سه پادشاه معروفند(there kings)در کمر بند جبار یا همون صورت فلکی شکارچی با ستاره قطبی تو یه راستا قرار میگرند  و همگی به مکان طلوع خورشید در ان زمان اشاره میکنند!!!

اما اسیریس بعد از زنده شدنش در دنیای مردگان میمونه و پادشاه اونا میشه و به اونها جاودانگی میبخشه در صورت راضی کردن خدایان برای اسحقاق این امر!!!

و ایسیس هم که یکی دیگه از خدایانو فریفته بوده و تونسته بوده به کلید و معمای هستی پی ببره و علم جا دو رو داشت بهیه ملکه مقدس تبدیل شده ومیشه مادر بیوه ی تمامی فراماسونر ها!!!! که براش مجسمه ی ازادی رو میسازن ومیگن این همون معشوقه ی اسکندر مقدونیه که اسکندرو به اتش زدن ایران واداشته!!!!!

liberty-statue

این هم ایسیسه که یه خورشیدو در بین شاخ های گاو به همراه داره

isis

اللهم عجل لولیک الفرج


نوشته شده در پنج شنبه 90/10/29ساعت 6:19 عصر توسط ستایش نظرات ( ) |


Design By : Pichak