سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آوای قلبها...

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

اول یکم حرف دارم شایدم یکم بهونه

چند وقته اصلا حوصله ی نت و بخصوص وبمو ندارم

حس میکردم هیچ مطلب جدیدی برای گفتن ندارم

اما یه فکر جدید به ذهنم رسید

میخوام راجع به دنیایی که الان تو ش زندگی میکنیم حرف بزنم

البته هر چیزی به ی مقدمه نیاز داره

وقبل از اون یه سوال از شما

اصلا اسم کابالا رو هم قبل از این شنیده بودید!؟

نمیدونم من که خودم حدودا دو سه ساله که با این مسائل اشنا شدم درست وقتی که دوستم راجع به شخصی صحبت میکرد که باوجود اینکه پدرش استاد دانشگاهه شیطان پرست شده برای من یه موضوع غیر قابل هضم بود که یه نفربه جایی برسه که شیطانو بپرسته نه خدارو اونم تو کشورما گستاخی تا چه حد تازه بعد ازاون وخوندن کتاب و...وتحقیاقاتو .... فهمیدم که اینکه خوبه وچه چیزای بدتری هم وجود داره ومنشا این جهل بزگ چیه!

من اینجا قصد ندارم که کارشناسانه حرف بزنم واظها ر نظر کنم

فقط یه سری از اطلاعاتو که خودم به سختی پیدا کردم وکلی وقت واسه ی هضمش گذاشتم رو در اختیارتون میذارم وبس!!!

اگه شما هم علاقه مند شدین که خوشحال میشم اگه هم نه وهر کاری خواستین بکنین وچشماتونو به روی همه ی این اتفاقا ببندید

در زمان های گذشته یعنی هنگام جنگ های صلیبی که برای پس گرفتن اورشلیم وبیت المقدس انجام شد

مسیحیان دو دسته شدند

شوالیه های هاسپیتالر(knight hospital) که بیمارستان میساختن وبه مداوای بیمارا ومجروحین جنگی میپرداختن

وشواله های تمپلر(templer knight) که وقتی وارد اورشلیم شدند با عده ای ازخاخام های یهودی که کابالا رو فرا گرفته بودن اشنا شدن خود یهودیا میگن که کابالا سمی یه که وارد رگهای یهودیت شده وپاکسازی اون امکان ناپذیره!!

اونها کابالا رو که منشاش به مصر باستان برمیگرده و پایه واساس اون جادوگری وسحر واموزه های کفر امیز بود رو فرا گرفتند واز اونجایی که معلوم نیست توی معبد سلیمان چی پیدا کردن(البته اونجور که تو قران اومده حضرت سلیمان تمام وسایل جن گیری وساحری روجمع کرد وزیر تختش پنهان کرد احتمال میره که اونها رو پیدا کرده باشن اما تو تفسیر این ایه هر کی یه چیز گفته هیچ قطعیت صد درصدی وجود نداره....و بحث طولانی ای داره)بیخیال

اینها از طرف پادشاهانم ساپورت وحمایت مالی میشدن و وقتی تمپلرا برگشتن اولین فئودالیسم ها و زمین دارا بودن ویه عالمه ثروت داشتن

اونا شروع کردن به کار کردن روی چیزایی که تو معبد سلیمان بهش دست یافته بودن

چندی بعد یکی از پادشهاشون اونا رو بدلیل انحرافات اخلاقی و کارهایی مثل ه م ج ن س بازی و ه م خ واب گ ی باشیطان وجن گیریو.... دستگیر میکنه وخیلی از سرانشونو میکشه و همه ی پولاشونو میده به هاسپیتالر ها تا نگن بخاطر پول اینارو گرفته

هاسپیتالرا هم میرن توی یه جزیره ویه کشور میسازن

عده ای از تمپلرا به اسکاتلند فرار میکنن وپادشاه اسکاتلندم چون با پاپ واون پادشه مشکل داشته وخودشم از نظر دینی اعتقادی نداشته اونا رو راه میده بعد از اون اونا شبکه های مخفی ولژ هاشونو بنا میکنن تادیگه کسی همچین بلایی سرشون نیاره و کم کم پایه های ماسونی وبخصوص فراماسونری رو تقویت میکنن ودر ضمن میرن پدر هاسپیتالر ها رو هم در میارن وپولاشون پس میگرن

اگه عمری موند بازم میام راجع به این مباحث صحبت میکنم

از اینکه اسم ها ومنابع رو نمیذارم معذرت میخوام برای اینکه وقت جمع جور کردن مطالب وذکر منابعو ندارم وپیشنهاد میکنم اگه علاقه مندید سخنرانی های استاد رائفی پور رو گوش بدید البته مستند ظهور هم کار خوبیه از تهیه کنندهاش شخصا قدر دانی میکنم. البته من که کسی نیستم صرفا جهت اطلاع!!!!!!

مقاله های زیادی هم با ذکر اسم ومنبع وجود دارن

اللهم عجل لولیک الفرج

 


نوشته شده در پنج شنبه 90/10/8ساعت 5:5 عصر توسط ستایش نظرات ( ) |


Design By : Pichak